چگونه در مورد پیش آگهی این بیماری سندرم نفروتیک

سه شنبه 27 فروردين 1392
ن : lafee

چگونه در مورد پیش آگهی این بیماری سندرم نفروتیک

 چگونه در مورد پیش آگهی این بیماری سندرم نفروتیک


سندرم نفروتیک می تواند هم بزرگسالان و هم کودکان را تحت تاثیر قرار. پس چگونه در مورد آگهی سندرم نفروتیک؟ خب، ما باید به سندرم نفروتیک می گویند شامل انواع مختلفی است، در حال حاضر اجازه دهید آنها را ببینید به طور جداگانه.

حداقل بیماری را تغییر

این نوع بسیار رایج است و عوارض ناشی از آن را می توان کاهش داد به طور طبیعی زمانی که این نوع از بیماری ها به نظر می رسد. نود درصد بیماران مبتلا به این بیماری با درمان از داروهای استروئیدی می تواند موثر باشد. و این نوع پیش بینی سندرم نفروتیک می تواند به طور کلی خوب است. با این حال، از عود این نوع از بیماری را تا 60٪ است.

نفروپاتی غشایی

این نوع از بیماری همیشه در میانسالی و سن مردم مبتلا به سندرم نفروتیک به نظر می رسد. شروع این بیماری به آرامی و پنهان و آن را به آسانی می تواند منجر به ترومبوز و آمبولی که به آسیب کلیوی پس از پنج سال پس از شروع شود.

فوکال و سگمنتال گلومرولونفریت

FSGS آسان است به درمان نیست. این نوع پیش بینی سندرم نفروتیک نخواهد بود که خوب است. برخی از بیماران مبتلا به FSGS هنوز هم بسیاری از پروتئینوری حتی اگر آنها در حال مصرف داروهای استروئیدی و یا عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی را پیدا کنید. حدود نیمی از بیماران مبتلا به FSGS توسعه در چند سال ESRD شده است. علاوه بر این، موارد FSGS میزان عود بالا بعد از پیوند کلیه است.

گلومرولونفریت مویرگی در منطقه مزانژیال

بزرگسالان مبتلا به این بیماری توسعه سریع و 10 سال بعد 50٪ از آن دسته از بیماران ممکن است به نارسایی مزمن کلیوی توسعه.

گلومرولونفریت پرولیفراتیو و مزانژیال

اکثر بیماران مبتلا به این نوع بدست عفونت و داروهای استروئیدی قبل از ابتلا به این بیماری است. پیش آگهی این است که از نزدیک با شدت خود را از تغییرات پاتولوژیک مرتبط شده است.

آگهی سندرم نفروتیک است تا حد زیادی به دلایل مختلف تحت تاثیر قرار می گیرند. اگر بیماران اتخاذ درمان مناسب که می تواند بیماری را از ریشه درمان، دارو را تجویز می شوند و یک رژیم غذایی مناسب، پیش آگهی از سندرم نفروتیک می توان تا حد زیادی بهبود یافته است. اگر شما هر گونه سوال در پیگیری، شما می توانید به ما یک پیام را ترک کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.